poniedziałek, 25 czerwca 2012

Mała awaria, zabawa i staruszek fotel.


Dziś miało odbyć się losowanie mojego candy, ale z przyczyn technicznych przekładam je na jutro. Moja mała "maszynka losująca" coś dziś jest anty nastawiona do wszystkiego o aparacie fotograficznym już nawet nie wspomnę. Noc nieprzespana za nami, Mik przez kilka godzin wybudzał się płakał, krzyczał przez sen. Rano gdy się zapytała co się w nocy działo to odpowiedział mi tylko, że śnił mu się złodziej, który ukradł mu jego bajeczki. Mam nadzieję, że dzisiejsza noc będzie OK.

Póki co dostałam zaproszenie do fajnej zabawy od IZY z blogu I znów wstaje nowy dzień.
Zabawa w 11 pytań . Oto jakie otrzymałam od niej :


1. Odpoczynek na plaży czy wędrówka po górach? GÓRY ( choć plażę też kocham :)
2. List czy e-mail? LIST
3. Na słodko czy na słono? SŁODKO
4. Gotowanie w domu czy danie gotowe? GOTOWANIE W DOMU
5. Wanna czy prysznic? WANNA
6. Mieszkanie w bloku czy dom wśród zieleni? DOM W ZIELENI ( choć obecnie mieszkam w bloku:/
7. Ubrania stonowane czy kolorowe? STONOWANE 
8. Prezent kupiony czy zrobiony? ZROBIONY
9. Pies czy kot? KOT
10.Poezja czy muzyka? MUZYKA
11. Kino czy teatr? KINO




A to moje pytania:

1.  Beza czy ptyś?
2. Pieczenie ciasta czy gotowanie obiadu?
3. Do lasu czy na łąkę?
4."Czysta krew " czy " Zmierzch" ?
5. Włosy kręcone czy proste?
6. Pociągiem czy samochodem?
7. Straszniejszy pająk czy mysz?
8. Spodnie czy spódnica?
9.Siatkówka czy piłka nożna?
10. Paulo Coelho czy Janusz Wiśniewski?
11.Rock czy pop?

Do zabawy zapraszam :
Maciejkę  IGŁA I AGRAFKA
Agatę z GARDEN OF DREAMS
GUCIĘ z DOMOWE PIELESZE
Anetę z ANEAART
Raeszkę z NA PRZEKÓR NUDZIE.

Oczywiście udział w zabawie nie jest przymusowy.

Na koniec pokażę moją zdobycz. Stoi sobie grzecznie juz od 2-óch miesięcy i czeka w kolejce na nowe życie. Powiem wam, że chyba nigdy nie siedziałam na wygodniejszym fotelu. Dolna poducha jest na sprężynach a ta na oparciu niesamowicie wyprofilowana, pomijając wypłowiałą tapicerkę o pięknym wzorze stan fizyczny fotela naprawdę super, nie skrzypi, nie chybocze, żadnych luzów. Jedynie do lakierowania i przetapicerowania. Materiał już mam załatwiony, wzór taki sam tylko muszę sobie wybrać czy w kolorach oliwki z delikatnym starym złotem czy w barwie duck egg . Jutro mają przyjść próbki materiału z Radomska , znając moje zdecydowanie realizacja tapicerowania znów przesunie się w czasie :D
Jest to moja perełka , na którą czaiłam się bardzo długo i w końcu udało mi się go kupić oczywiście na All... za bardzo maleńkie pieniądze ( co też sprawia, że lubię go jeszcze bardziej :D



Pozdrawiam was serdecznie i życzę spokojnej nocy.
Ps. Jakiś łaciaty wyszedł mi ten post:)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaciaty post czasem wychodzi, gdy się od innych kopiuje treść :P dlatego ja przepisywałam ostatnio słowo po słowie z takiej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zaproszenie :) Fotel super już nie moge doczekac się przemiany :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpliowścią na przemianę fotala :)

    super jest ! :)

    OdpowiedzUsuń