sobota, 26 maja 2012

Mamy...

...nie jest lekko nią być, ale nigdy bym nie zmieniła tego stanu rzeczy. Nie wyobrażam sobie , że mogłoby być inaczej. Mój mały Mik dostarcza mi tyle emocji , że nie sposób się nudzić. Nie zawsze są pozytywne, ale to już jest wpisane w naszą rolę. Łzy stanęły mi w gardle gdy wczoraj ( ! ) po moim powrocie z pracy biegł przez całe mieszkanie  krzycząc: "mamusia wróciła!!!" by dać mi włąsnoręcznie wykonaną w przedszkolu laurkę.
Patrząc na tył laurki można było dowiedzieć się co było na obiad w przedszkolu:D Cudownie jest być mamą.

Ja dla swojej mamy nie mogłam osobiście wręczyć kwiatów i życzeń, dlatego przedwczoraj w nocy przygotowałam mini paczuszki z broszkami w dwóch wersjach : jasna dla mojej mamy, czerwona dla mamy mego męża.




Chciałabym złożyć najserdeczniejsza życzenia wszystkim mamom ,
aby każdy dzień był słoneczny,
aby każda chwila była przepełniona radością,
aby nigdy nie zabrakło nam energii, cierpliwości i spokoju .
Niech szczęsliwe uśmiechy dzieci rozwiewają wszelkie troski.


Pozdrawiam serdecznie i spokojnej nocy..

2 komentarze:

  1. Faktycznie bycie mamą to ciężka praca, ale za to ile radości nam przynosi :-) Dla Ciebie też wszystkiego dobrego z okazji Dnia Matki!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie
    Iza
    http://iznowwstajenowydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam jak moje dzieci rzucają sie na mnie od progu, gdy wracam z pracy. Piękne momenty!
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń