czwartek, 24 maja 2012

Moje pierwsze CANDY imieninowe.

24 maja - właśnie w tym dniu obchodzę imieniny dlatego tym razem postanowiłam JA dać komuś prezent. Sama biorę udział w losowaniach waszych cukierasów więc też chcę dać coś od siebie.
Mam nadzieję, że wszystko się uda jak należy. Trochę strach , bo to pierwszy raz ;D
Tak więc zasady takie jak zwykle wszędzie :
 * póki co proszę o udział osoby posiadające bloga
 * o zostawienie komentarza z kolejnym numerkiem wpisu
 * podlinkowany banerek na waszych blogach
 * miło mi będzie jeśli zostaniecie ze mną na dłużej dodając mój blog do obserwowanych , ale to nie jest       wymagane.

Losowanie odbędzie się za miesiąc czyli 24 czerwca.
Małe rączki mego Mika wylosują osobę , która otrzyma paczkę NIESPODZIANKĘ, która to w najbliższych dniach ( mam nadzieję ) przestanie być niespodziankę i ujawnię ją popierając fotkami ( których póki co nie mogę zrzucić na komputer bo czytnik kart mi się popsuł :)

Tu baner dla was i życzę udanej zabawy i miłego słonecznego dnia.


A wszystkim Joannom oczywiście samych pięknych chwil i wszystkiego tego o czym tylko zamarzą :D

58 komentarzy:

  1. Zapisuję się oczywiście...
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. miło tu trafić;-)
    zapisuję się na candy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie i chętnie się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 4. Bardzo chętnie ustawię się również w kolejce. :)
    za życzenia imieninowe pięknie dziękuję i również życzę wszystkiego najfajniejszego ;)
    pozdrawiam ciepło, banerek na http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 6. Dziękuję za udział w moim Candy... uwielbiam niespodzianki i z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie..
    Wszystkiego Najlepszego w Dniu Imienin:D
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie się zapisze jako osoba nr 7 pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością się zapisuje!!!Dziękuje za udział w moim Candy:)Też się stresowałam ale jakoś poszło i fajnie:))Pozdrowionka i życzenia najserdeczniejsze imieninowe Ci przesyłam:) Anita

    OdpowiedzUsuń
  9. 9. Rozgoszczę się w kolejce i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 10. Ja też z przyjemnością wezmę udział w zabawie

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza
    http://iznowwstajenowydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 11. zgłaszam się :) banerek wstawiony na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    wszystkiego najlepszego i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 12. Wrzucam banner i obserwuję :) Pozdrawiam!
    http://na-wymiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin! Oczywiście z chęcią dopisuję się w kolejce po niespodziewajkę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. 14. Ustawiam się w kolejce Po Twoją niespodziankę...
    Najserdeczniejsze życzenia :-)
    Pozdrawiam
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. 15. Ze spóźnionymi życzeniami zgłaszam się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 16. Zapisuję się z wielką przyjemnością gdyż uwielbiam niespodzianki :))) Banerek juz na moim blogu i dodaję oczywiście do obserwowanych bo wiem na pewno że będę tutaj częstym gościem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  18. 18.Z przyjemnością wezmę udział w twojej imieninowej zabawie.Pozdrawiam i zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  19. 19. Spóźnione ślę życzenia :) Wszystkiego najlepszego :)
    zapraszam także do siebie na candy :)
    http://szkatulkaami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się z wielką przyjemnością. Banerek juz na moim blogu
    http://bella-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. 21. Mam dobry numerek, zapisuję się z przyjemnością :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja się dołączam do życzeń imieninowych oraz kolejki...
    zapraszam do mnie na candy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się ;)
    Obserwuje jako: gwiazdeczka60
    bener z boku: jest ;) http://worldofcolorr.blogspot.com/
    iii.. Sto lat!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze jest dobry czas, by życzyć niegasnącego źródła inspiracji, twórczej energii oraz radości z dzielenia się tym z innymi :)

    Dopisując numer 25 z przyjemnością się podpiszę:
    Magdalena
    magdamus@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego, STO LAT!
    Na candy zapisuję się z przyjemnością. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. 27.
    Zapisuję się:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ps. Zapraszam do mnie na cukierka

    OdpowiedzUsuń
  27. 28. moj ukochany nr, gdyż jest to dzień moich urodzin.
    zapisuje się na niespodziankowe rozdawnictwo i zapraszam na słonecznie żółte candy u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dodać do obserwowanych, ale jakiś błąd mi wyskakuje... bezskutecznie póki co, ale się staram... i może w kocu się uda.

      Usuń
  28. Zapisuję się w kolejce!
    okrągła 30tka :)

    Zapraszam na mojego bloga

    salopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda że tylko dla blogerów

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się !
    E-mail : tonciaworld@interia.pl ;)
    31. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek jest na blogu zamieszczony. Link do bloga bo wcześniej zapomniałam napisać : www.tonciaworld.blogspot.com

      Usuń
  31. 32.
    Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się z miła chęcią :D
    obserwuję jako: selfisi.;)
    a banerek jest tu: selfisi.blogspot.com
    emai: pestka@op.pl
    32!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktoś mnie wyprzedził o parę minut :D
      33 ;)

      Usuń
  33. Ileż cudnych blogów powstaje, na pewno zostanę tu dłużej i do zabawy się zapisuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Also I would like sign up for these super candy.
    35
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  35. 36. Bardzo chętnie stanę w kolejce!

    Pozdrawiam
    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. uff... zdążyłam jeszcze na zapisy :) ustawiam się więc grzecznie w kolejce pod numerem 35, a Tobie życzę wszystkiego najlepszego już imieninowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak nie pod numerem 35, a 37 :) przepraszam za zamieszanie

      Usuń
  37. 38. Troszkę na ostatnią chwilę, ale może za to dopisze mi szczęście? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń